poniedziałek, 9 grudnia 2013

Powitanie

Cześć! Mam na imię Ola, mam 12 lat i będę dodawała na bloga swoje stylizacje (dziękuję Dominikowi, że dał mi taką szansę). Mój nick to ZawszeHannah1. Moje hobby to głównie konie i jazda konna, muzyka, moda, blogowanie i czytanie. Póki co, jestem na okresie próbnym, ale mam nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej, a Wy mnie polubicie. Długo mogłabym jeszcze opowiadać o sobie, swoich pasjach, ale nie to jest moim zadaniem na blogu ;)
Czas na moją pierwszą stylizację na Spectrum of Stardoll. Nie jest może "dziełem sztuki", ale wydaje mi się, że jej poszczególne elementy tworzą spójną i ładną całość. Biel, czerwień i złoto - muszę przyznać, że rzadko kiedy widuję stylizacje z taką kolorystyką, ja jednak postanowiłam spróbować coś  pokombinować z tymi odcieniami. Jakie jest Wasze zdanie na temat outfit'u? Co myślicie o takim połączeniu kolorów?


bluzka - Basic
spódnica maxi - Basic
narzutka - Riviera
buty - tingeling
naszyjnik - Special Offer
pasek - Wild Candy
torebka - B. Bizou




6 komentarzy:

  1. Tylko fryzura mi nie pasuje. Tak to bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z koleżanką wyżej - włosy nie pasują. Powinny być jaśniejsze. A oprócz tego wszystko Ok :)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie tych kolorów wypadło naprawdę świetnie. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Włosy także mogą zostać, w zasadzie, to mogłyby być jaśniejsze, ale te mi nie przeszkadzają. Życzę powodzenia w blogowaniu na SoS :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, witaj na blogu :) Twoje stylizacje fajnie się zapowiadają, widząc tą, którą nam teraz pokazałaś. Świetny dobór kolorów, nie widziałam jeszcze osoby, która połączyłaby tak umiejętnie te trzy kolory. Wielkie brawa! Niestety jest jedna rzecz, która mi nie pasuje. Jest to fryzura, która wydaje się zbyt ciemna do całości. Zmień kolor i wszystko będzie idealnie.
    Diana.Miss2
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam na blogu. W stylizacji króluje biel, ale odpowiedni dobór dodatków sprawił, iż nie jest nudno. Oby tak dalej!
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam na blogu. A co do stylizacji to muszę powiedzieć,że jest naprawdę śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy