poniedziałek, 23 grudnia 2013

Jeszcze nie świątecznie


Witam Was serdecznie. Wybaczcie, że od piątku nie dodałam żadnej stylizacji- jednak dobrze wiecie jak to jest przed świętami.. Cały czas pomagam w przygotowaniach świątecznych. Stylizację stworzyłam dopiero wczoraj wieczorem (zajęło mi to ok. 1,5 godziny+ obróbka), a gdy już skończyłam było już trochę po 23, dlatego zdecydowałam się dodać ją dzisiaj. Obróbka? Myślę, że się Wam spodoba, chociaż nie mówię, że jest nie wiadomo jak świetna.
A Wy? Co myślicie?

















Kołnierzyk- darmówka
Top- Basic
Pasek- It Girls
Spodnie- Voile
Torebka- darmówka
Narzutka- StarDesign
Buty- Callie's Picks+ Bonjour Bizou


10 komentarzy:

  1. Prosto, ale ładnie :)
    Dobrze ulozylas rękę, ale kurtka wyszła trochę nienaturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest okej, tylko ja nie lubię jak pod kołnierzykiem nic nie ma ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Obróbka jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna obróbka , tylko ten płaszczyk odrobinę nie wyszedł , ale po za tym jest ślicznie. Stylizacja jest boska.
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ułożenie ręki. Stylizacja jest bardzo ładna i nie mam się do czego przyczepić :D
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę dziwnie ci wyszła ta kurtka, ale reszta stylizacji cudna :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy