czwartek, 5 grudnia 2013

~29

Stylizacja z sukienką z kalendarza. Z sukienki zrobiłam bluzkę, zakryłam ją. Nie jestem przekonana do tych spodni, za bardzo się świecą, ale jakoś to przeżyję ;)



















Kapelusz/ Bizou
Płaszcz/ Film Theory
Sukienka/ Hot HotBuys
Spodnie/ SuperTrash Girls
Podszewka/ Basics
Torba/ Callie's Picks, RIO
Botki/ Cheap Monday








___________________________________________________________________________________

Przypominam o KONKURSIE!
Do wygrania sukienka Donna Karan New York oraz sd :)


8 komentarzy:

  1. Świetne wykorzystanie tej kiecki. Stylizacja mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Jak dla mnie spodnie mogą być. Dosyć dobrze współgrają z resztą ubrań ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym jeszcze jakiś pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo,ale to bardzo podoba mi się. Po prostu brak słów *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! Zgadzam się z komentarzem wyżej - przydałby się pasek, ale to tylko mały szczegół. Ogółem stylizacja świetna!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zobaczyłam tą sukienkę w przymierzalni od razu mi się nie spodobała, dół strasznie pogrubiał nogi doll. Brawa Ci biję, bo z ochydnej sukienki zrobiłaś fajną bluzkę :) Pasek by się przydał, ale i bez niego jest dobrze. Uwielbiam te włosy, też je ma moja doll :D
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja. Nie wiedziałam jak mogę użyć tej sukienki, ty zrobiłaś to bardzo ładnie, a przy tym kreatywnie. Nic bym nie zabrała, ani nie dodała (może z wyjątkiem paska). Czekam na kolejne outfity w twoim wykonaniu.
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy