czwartek, 12 grudnia 2013

Połysk.

Na wstępie dziękuję Wam za te miłe słowa pod poprzednim postem. Wiele dla mnie znaczą.
Fatalnie się dzisiaj czuję, dlatego, nie zwlekając, kilka zdań na temat stylizacji.
Dość zwykła, ale cała połyskująca. Zakochałam się w tej torebce z Chanel, dlatego nie mogłam jej nie użyć. Według mnie wszystko fajnie ze sobą wygląda. Nie mogłam się tylko zdecydować, z jakimi szpilkami jest lepiej, dlatego dodaję dwie wersje. Co sądzicie o stylizacji?


narzutka - WOTW
bluzka - B.Bizou
spódniczka (sukienka) - Special Offer
torebka - Chanel Tribute
szpilki 1 - nelly.com
szpilki 2  - Special Offer

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie narzutki z bluzką. W życiu bym na to nie wpadła. Myślę, że buty w drugiej wersji bardziej pasują :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok.Bardziej podoba mi się wersja z niebieskimi butami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, wprost idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. lepiej wygląda z niebieskimi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy