czwartek, 19 grudnia 2013

Fiolet, czerń i srebrne dżety (i moje urodziny)

Hej :) Dziś skończyłam 12 lat. To tylko takie nawiązanie do tytułu posta, nie chcę się chwalić.
Dzisiejsza stylizacja jest dość rockowa, jednak przewijają się tutaj eleganckie elementy. Kolorystyka jest taka, jaką lubię: czerń, fiolet, srebro. Myślę, że jest dość ciekawie, a outfit ma "to coś". Jakie jest Wasze zdanie na temat stylizacji?


bluzka - identi Tee
spódnica (sukienka) - Wild Candy
kurtka - B. Bizou
kapelusz - Killah
torebka - Chanel Tribute
szpilki - Voile

10 komentarzy:

  1. Najlepszego! ;)
    Ciekawa stylizacja. Muszę koniecznie poszukać tej sukienki w bazarku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i top mi tu tylko nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat ! :D
    Bardzo ładna stylizacja. Mogłaś użyć innego topu,ale ten też może być. Żałuję, że nie kupiłem tej sukienki :C

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! Piksele to nie wszystko - nie przesadź. C :

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Piękna stylizacja <3
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego ;)
    Ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! :)
    Świetna stylizacja, szczególnie podoba mi się kolorystyka. Sukienka tak bardzo przypadła mi do gustu, że zacznę ją szukać w bazarku.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat.:)
    Stylizacja jest naprawdę ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za życzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego :)
    Zmienilabym buty, te wydają się za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy