sobota, 28 grudnia 2013

Codzienne bordo

Jak można się domyślić po tytule w dzisiejszej stylizacji dominuje kolor bordowy. Czemu codzienne? Bo stylizacja jest taka zwyczajna, na co dzień, do parku czy na miasto. W ogóle co tam u Was po świętach? Ja nie mogę doczekać się sylwestra.


















Okulary- Archive
Sweter- Saint Laurent Paris Tribute
Top w siatkę- Voile
Spódniczka (w roli czerwonego topu)- Tingeling Halloween
Pasek- Wild Candy
Dżinsy- HotHotBuys
Spodnie (pod spodem)- Denim&Supply
Torba- Pretty n' Love
Szpilki- Tingeling Halloween

8 komentarzy:

  1. Nie pasuje mi ta bluzka. Zmienilabym ja na jednolita. Poza tym jest bardzo ładnie :)
    Po świętach przytyłam kilka kilo. Czekam jeszcze na sylwestra, a potem przechodzę na dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po świętacj jak.... po świętach xd Świetna stylizacja! Też czekam na sylwestra c;
    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja. Po świętach ciągle sie coś dzieje. Dzisiaj przyjechała do mnie rodzina, jutro ja gdzieś jadę... Również czekam na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) Teraz do wakacji trzeba schudnąć xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy tak narzekają, że po świętach przytyli, a ja jakoś nigdy nie mogę. Jestem zadowolona z prezentów, które w 100% mi się przydadzą. Świetna stylizacja. Podoba mi się, iż samodzielnie zrobiłaś top.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy