piątek, 13 grudnia 2013

Monochrome

Wydaje mi się, że robię za dużo podobnych do siebie stylizacji. Ciągle czerń, biel i coś tam jeszcze. Chyba trochę za schematycznie. Obiecuję, że następna stylizacja będzie bardziej żywa.

Tutaj postanowiłam, że główną rolę będzie grał ten piękny militarny żakiet, dlatego też reszta zbytnio się nie wyróżnia. Różne wzorki i kilka czarnych dodatków. Wiem, że znów używam tych samych szpilek i tatuażu, ale wydaje mi się, że akurat tutaj fajnie współgrają.







Kapelusz- Bratz
Żakiet- Callie's Picks
Top- Antidote
Pasek- B. Bizou
Sukienka- Spring Suprises
Torebka- Callie's Picks
Tatuaż- Evil Panda
Buty- Velvet Orchid

8 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam, abyś robiła monotonne i schematyczne stylizacje. Ta bardzo mi się podoba, a zwłaszcza pomieszanie dwóch stylów - eleganckiego z "ciężkim" i mocnym.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja,ale twarz jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, oryginalna stylka. Kompletnie nie w moim stylu, ale spodobało mi się :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, orginalna stylizacja :)

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy