piątek, 20 grudnia 2013

Jest już ciemno.

Witajcie ponownie.Postanowiłam zmienić wygląd twarzy mojej doll .Podoba wam się bardziej teraz czy przed?W dzisiejszym makijażu skupię się na ciemnnych kolorach.Mam nadzieję ,że będzie się wam podobał.A więc zaczynamy:
Wewnętrzne kąciki malujemy cieniem w kolorze zgniłej zieleni.

Z zewnątrz malujemy bordowym cieniem.
Wewnętrzne kąciki rozjaśniamy jasnym,żółtym cieniem.
Eyelinerem malujemy dolna część oka i górną do momentu rozpoczęcia się jasnego cienia.
Rzęsy tuszujemy mascarą pogrubiającą i wydłużającą.
Usta malujemy w kolorze jasnego cienia ( wiem że za bardzo nie pasują,ale gdy pomalowałam je na ciemno wydawało się zbyt ponuro).
Tak prezentuje się gotowy makijaż.
Kosmetyki, które użyłam do wykonania tego makijażu.
PS.Starałam się nie stawiać spacji przed i za znakami interpunkcyjnymi jak mi radziła jedna czytelniczka.
Podoba wam się dzisiejszy makijaż?/Sandi1200





8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna twarz! Makijaż też c:

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  2. Idzie Ci coraz lepiej! :) Ciekawy makijaż. Przejścia między cieniami są estetyczne. Nie jestem jedynie przekonana do koloru usty, ale to tylko szczegół.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż i to bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż i twarz lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie *.* Dużo lepszy makijaż, niż ostatnio. Równie dobrze mógłby być inny kolor ust, jakiś ciemniejszy, ale ten wygląda całkiem nieźle :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż. Robisz ładne przejścia pomiędzy kolorami. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy