sobota, 14 grudnia 2013

Nie taka darmówka straszna, jak ją malują..

Witajcie. Mam nadzieję, że zaintrygował Was tytuł mojego wpisu. O czym będzie? Właśnie o tzw. darmówkach. Myślę, że gdy słyszycie słowo darmówka, przechodzą przez Was dreszcze. Rozumiem te wszelkie obawy, które Wam towarzyszą- mają swoje uzasadnienie. Kiedyś całkowicie mogłam się z Wami zgodzić, ponieważ darmówki kojarzyły mi się z rzeczami brzydkimi, tandetnymi, zapychającymi szafę. Podczas mojego ponad czteroletniego pobytu na Stardoll nazbierałam ich dosyć dużo. Owszem, niektóre z nich są niepotrzebne, lepiej, żeby ich nie było, jednak niektóre to prawdziwe perełki! Wykonanie często jest proste, jednakże czasami wiąże się ze zmianą proxy- chyba największą zmorą Stardollowiczów... Zawsze wtedy rezygnuję ze zrobienia darmówki, jednak gdy uważam ją za perełkę, szukam wszystkich możliwych sposobów, abym mogła je zdobyć bez zmiany proxy.
Ten wpis ma Wam ukazać, że powinniście (ale nie musicie, do niczego nie zmuszam!) przychylniej patrzeć na rzeczy, które dostajemy na Stardoll za darmo, w rodzaju prezentu. Tak, tak, wiem, jedne prezenty podobają nam się bardziej, drugie mniej, jednak.. darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Przez dłuższy czas przeszukiwałam swoją szafę i schowek w poszukiwaniach "skarbów". Udało się, znalazłam. Wiele z nich to prawdziwe asy! Poniżej zapraszam do obejrzenia 5 stworzonych przeze mnie stylizacji właśnie z użyciem darmówek.(Kliknijcie na obrazek w celu jego powiększenia- o wiele lepsza jakość)

Stylizacja nr 1. Co tutaj jest darmówką? Oczywiście wystająca spod bluzki biała sukienka, którą mogliśmy zdobyć wykonując zadania w Akademii Stardoll. Niby wydaje się być zwykłą, zwyczajną sukienką, jednak jest to moja pierwsza stylizacja z jej użyciem, odkąd tylko ją dostałam. Uważam ją za trudną do wkomponowania w całość. Do paska chciałam dobrać buty oraz torebkę, wyrazisty top i krzyż. Skąd to:  Krzyż- Fallen Angel | Top- Basic | Sukienka- darmówka | Torebka- Decades | Buty- It Girls |
Stylizacja nr 2. Klasyczne kolory- Czerń, szarość i biel przełamane wzorkami na torbie, aby nie było nudno. Darmówka? Oczywiście sweterek z Downtown, który gdy tylko się pojawił, stał się prawdziwym hitem w stylizacjach! Skąd to: Koszula- It Girls | Sweter- darmówka | Spodnie- Original Future | Torby- Basic+ Museum Mile | Buty- Callie's Picks |
Stylizacja nr 3. Ta stylizacja to moja zdecydowana zwyciężczyni. Darmówkami są tutaj tylko i wyłącznie dodatki. Spódnicę znalazłam dzisiaj w Starbazzarze, uważam, że jest wspaniała. Skąd to: Kołnierzyk- darmówka | Kurtka- Wild Candy | Bluzka- Basic | Pasek- It Girls | Spódnica- It Girls, SB | Rajstopy- Basic | Buty- darmówka |
 Stylizacja nr 4. Nieśmiertelna czerń rozświetlona niezwykle żywymi kolorami, jednak w nie za dużej ilości. Jestem dumna z zastosowania koszuli, którą mogliśmy zdobyć w Akademii Stardoll. Do zółtych łat na niej dobrałam żółte buty oraz złoto-żółty łańcuch. Skąd to: Kurtka- Bonjour Bizou | Koszula- darmówka | Łańcuch- Original Future | Spódnica- Basic | Torba- Decades | Buty- Jean Paul Gaultier Tribute |
Stylizacja nr 5. Przyznaję się bez bicia, że nie potrafię nazwać koloru pasków na tej sukience. Kobalt to nie jest, coś pod granat, lub może coś w stylu Navy Blue? Tak, to jest chyba ten kolor. Połączony z czernią oraz złotem? Brzmi może niekoniecznie dobrze, ale uważam, że wyglądać- wygląda całkiem, całkiem ładnie. Chciałam, aby buty były w kolorze pasków, ale również miały na sobie jakieś złote akcenty- takim oto sposobem powstały takie o buty z połączenia dwóch par. Skąd to: Kolia- Voile | Sukienka- darmówka | Torebka- Decades | Buty- MM+ It Girls | 

Zainteresował Was artykuł? Komentujcie! 
PS Wybaczcie fakt, iż od punktu "stylizacja nr 3." jest mniejsza czcionka- nie mam pojęcia, dlaczego tak się stało, a w żaden sposób nie mogę tego naprawić. 

10 komentarzy:

  1. Mam większość z tych rzeczy. Najbardziej jestem zadowolona ze swetra Downtown :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmówki czasami są aż za świetne, naprawdę.
    Ciekawe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre darmówki są naprawdę dobre , ale z kolei druga część nie jest warta pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje,najbardziej podoba mi się stylizacja nr.3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym, że nie zawsze darmówka musi być brzydka. Czasem trafią się jakieś prawidziwe perełki jak bluzka z kotem czy blzka jeansowa, których ja niestety nie mam, gdyż wtedy miałam zepsuty internet. Darmówki, które pokazałaś w stylizacjach posiadam wszystkie oprócz ostatniej sukienki, która niezbyt mi się podoba, ale ujdzie :) Stylizacje są świetne! Najbardziej spodobała mi się ta ze swetrem Downtown :) Bardzo fajnie piszesz, oby tak dalej! Czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę tego artykułu :*

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takie coś robię na co dzień. nie bywam ss i nic innego poza darmówkami mi nie pozostaje. Nawet te, które maja tandetne napisy zakrywam czymś i po sprawie. Dlatego w mojej szafie można znaleźć nawet wręcz odstraszające rzeczy. Wierzcie mi, jeśli się je odpowiednio wkomponuje w całość ślad po kiczu zanika.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię. Sama byłam SS chyba 2-3 razy i nie jestem. Stardollary doładowałam dwa razy, a jeśli jakieś zdobywam, to już tylko te w prezentach codziennych. Staram się nazbierać jak najwięcej monet, żeby kupować rzeczy z monety, ale darmówkami nie gardzę :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny artykuł. Dość obszerny, ale przeczytałam go w całości. Czasami uda mi się wkomponować jakąś darmówkę w stylizację, a czasami po prostu się nie da. Dlaczego? Przyczyną jest zazwyczaj słabe wykonanie, tandetny i kiczowaty wzór/kolor lub niepraktyczność. Ciekawie wykorzystałaś wszystkie rzeczy, ale najbardziej ujęły mnie stylizacje nr 1,2 i 5. Muszę się przyznać, że nawet mnie trochę zainspirowałaś i chyba spróbuję stworzyć coś nowego oraz ładnego. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje z użyciem darmówek. Szkoda, że nie mam srebrnego kołnierzyka, jest świetny ! :S

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre darmówki są naprawdę ładne. Można zrobić znimi naprawdę ciekawe stylizacje. Ja dlatego nigdy nimi nie gardziłam c:

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy