piątek, 27 grudnia 2013

Kącik makijażysty by Sandi1200

Bardzo przepraszam ,że post nie pojawił się we wtorek ,ale w poniedziałek wyjechałam na święta do rodziny i wróciłam wczoraj o 23. Ostatnio dowiedziałam się ,że skończył mi się okres próbny i dostałam się do załogi ! Bardzo się z tego powodu cieszę. Makijaż jest idealny na sylwestra ,ma żywe kolory i myślę ,że przypadnie wam do gustu.
Oto kosmetyki potrzebne do jego wykonania :
Na początku zewnętrzne kąciki podkreślamy różowym cieniem.
Następnie na resztę powieki nakładamy jasno niebieski cień.
Wewnętrzne kąciki oraz dolną powiekę podkreślamy turkusowym cieniem.

Rzęsy tuszujemy różową mascarą.
Na usta nakładamy różowy błyszczyk oraz podkreślamy policzki pudrem.
Tak prezentuje się gotowy makijaż :
Podoba wam się ?
Użyjecie go?/Sandi1200



9 komentarzy:

Obserwatorzy