piątek, 6 grudnia 2013

Moja wariacja na temat GEPARDKI


Dobry wieczór, kłaniam się Wam. Dziękuję za wszystkie słowa pod moim wczorajszym, pierwszym wpisem na tym blogu- za te miłe i te mniej miłe. Jednak jestem osobą, która nie załamuje się od razu, dlatego musicie się ze mną jeszcze trochę przemęczyć, póki dane jest mi tutaj pisać.
Przez mój pierwszy post, trafiłam na "dywanik dyrektora", jednak myślę, że powinno być już OK.
Pragnę Wam przedstawić moją drugą stylizację, może niektórzy z Was mieli już okazję ją zobaczyć, ponieważ tę stylizację dodałam do swojego zgłoszenia, gdy brałam udział w castingu na redaktora. Teraz powraca w naprawdę lekko zmienionej wersji, ale to jedna z moich ulubionych stylizacji. Nie jest specjalnie awangardowa (jeśli takiego słowa mogę użyć, by ja opisać), ale mi się podoba. Zmieniłam fryzurę i trochę makijaż bo tamta wersja mnie nie przypadła Wam do gustu- trudno, to była tylko próba, jednak na pewno do tego jeszcze powrócę- na przekór, a co.







Kapelusz- Killah
Kołnierzyk- Bonjour Bizou (HB)
Kurtka- Nelly.com
Body- Voile
Torba- It Girls
Szorty- Bonjour Bizou
Pasek- It Girls
Rajstopy- Basic
Skarpety- Bonjour Bizou
Buty- Callie's Picks


10 komentarzy:

  1. O, bardzo mi się podoba, lecz zrezygnowałabym z tego kołnierzyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja,podoba mi się.Ciut lepsza od poprzedniej (chodzi o to że tamta była też ok) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, torebka lekko lewituje ale ogólnie jest o wiele lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ;) Ja także zrezygnowałbym z kołnierzyka. Jakoś tak dziwnie nachodzi na włosy :P

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka dziwnie wygląda, tak to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ładna stylizacja! Fajnie wykorzystałaś kołnierzyk. Oby tak dalej :)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, choć już tyle razy widziałam podobne, że już nimi rzygam. Zdjęłabym kołnierzyk, ponieważ jest on tu zbędny, a do tego nachodzi na włosy. Zrezygnowałabym również ze skarpetek, rajstopy moim zdaniem wystarczą. Ewentualnie zamieniłabym je na inne, te dziwnie wyglądają. No i jeszcze razi mnie ta wystająca kopertówka. Wygląda jakby latała w powietrzu.
    No cóż, stylizacja nie jest idealna, ale to zawsze coś :) Parę rzeczy do poprawek i jest git :DD
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawna stylizacja. Dałabym trochę niżej torebkę, ale to tylko niuans.
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy