środa, 18 grudnia 2013

Kącik makijażysty.

 Przepraszam , że post nie pojawił się wczoraj , ponieważ miałam 38 C. Ostatnio sporo zastanawiałam się nad zmianą twarzy mojej doll , lecz tego nie zrobiłam. Jak sądzicie zostawić tak jak jest czy zmienić? W tym makijażu użyłam kolorów różowych , które kojarzą mi się z delikatnością.  Mam nadzieję , że makijaż przypadnie wam do gustu.
 
Na początku wewnętrzne kąciki podkreślamy białym cieniem.
Następnie w zewnętrznych kącika malujemy kolorem różowym ( w starplazie przypomina on odcień malinowy).

W miejscu łączenia się cieni używamy bladoróżowy odcień.
Dolną powiekę zaznaczamy przygaszonym różowym cieniem.
Usta podkreśliłam bladoróżową szminką.

Tak prezentuje się gotowy makijaż.
Co o nim sądzicie ? / Sandi1200

7 komentarzy:

  1. Jaki ładny makijaż. Współczuję choroby ;C
    Ja bym zostawiła. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. O wile lepszy makijaż niż poprzedni. Możesz zmienić twarz swojej doll. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia c:

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ten makijaż zbytnio nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż dużo lepszy niż poprzednio. Nie przepadam zbytnio za różem, ale ten makijaż wyjątkowo mi się podoba.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny make - up. Bardzo starannie i ciekawie wykonany. Myślę, że inny kolor szminki wyglądałby troszeczkę lepiej, ale teraz też jest ok ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Odstępy przed znakami rażą w oczy.
    Dzisiejszy makijaż już staranniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. Staranny i nawet równy.
    A co do twarzy to możesz coś zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy