czwartek, 26 grudnia 2013

Powiew lata


Cześć Wam! Nawet nie macie pojęcia, jak bardzo się cieszę, że święta minęły. A Wy? Jesteście zadowoleni ze świąt? A może powinnam spytać- z prezentów?
Zauważyłam, że coraz częściej ubieram moją doll w spódnice, nie wiem czemu.
Stylizacja to nawiązanie do letnich dni. Teraz brakuje mi lata, mimo że nie przepadam za nim, a w lecie będę jęczeć, że nie umiem nic skomponować. Tak, tak będzie, już taka jestem.
Spędziłam na stworzeniu stylizacji półtorej godziny, losie!
Później zabieram się za tworzenie stylizacji do artykułu, który będziecie mogli przeczytać już w najbliższą sobotę.















Wianek- Bonjour Bizou
Łańcuch- Original Future
Top- Basic
Pasek- Pretty n Love
Spódnica- Basic
Torebka- Bonjour Bizou
Buty- darmówka

8 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, przypomniała mi wakacje ;)
    Jestem zadowolona z prezentów i ze świąt, chociaż za szybko minęły...


    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się z tegorocznych świąt i prezentów. Stylizacja bardzo ładna. Biela i kwiatowy print to świetne połączenie :))
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dziewczęco.
    U mnie prezentów się nie daje, więc jakoś nie zależy mi na nich. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest bardzo ładna, taka swieza.
    Ze świat się cieszę. Lubię spotkania z rodzina no i oczywiście prezenty :) Szkoda, ze nie ma śniegu. Jest tak mało swiatecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja c:
    Może i dobrze, że minęły święta, chociaż według mnie za szybko. Jednak i tak jestem z nich zadowolona. Z prezentów także c:

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się podoba ;D
    Święta dobrze, były i mineły, szkoda tylko, że nie było śniegu ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja mi się podoba,choć nie pasuję pasek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja podoba mi się. Szkoda ,że święta minęły. Lubię tą rodzinną, miłą atmosferę Brakowało mi jedynie śniegu. :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy