środa, 25 grudnia 2013

Wnętrzomania #4 + wyniki.

Witam ponownie. Dzisiaj raczej krótko, gdyż ze względu na święta mam masę roboty i mało czasu na cokolwiek. Tu przyjedzie rodzina, tam wypadało by pojechać i tak w kółko.
Przechodząc do tematu. W związku z Bożym Narodzeniem przedstawię wam mój świąteczny pokój.
Postawiłam na drewno i szarość (ach, znów szarość <3) . Kilka czerwonych elementów dla przełamania nudności. No i nie mogło zabraknąć oczywiście choinki i śniegu padającego za oknem.
Za tydzień pokażę wam co warto kupić z najnowszej dostawy Popshopu. Wiem, dostawa doszła dawno, ale wyżej wspomniany brak czasu nie pozwolił mi na przygotowanie czegoś konkretnego ;)



w y n i k i :

1. _Klaudiaaa_
2. domsot
3. CarmelElectra
4. Klamar33
5. the_gusty
6. patrykdiamond2
7. kejt05
8. Lawliet.
9. Slowia12313

G r a t u l a c j ę !
Nie zgłaszajcie się, postaram się niedługo wszystko wam porozsyłać ;)





8 komentarzy:

  1. Śliczne wnętrze,bardzo mi się podoba. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ;D Gratuluję.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie i potulnie.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za prezencik! Świetne świąteczne wnętrze ♥

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój doskonale oddaje atmosferę świąt. Jest dopracowany w każdym detalu.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna aranżacja. Wszystko ze sobą współgra, widać ze jest dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pokój. Wszystko idealnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy