poniedziałek, 9 grudnia 2013

Slow ride, take it easy

Cześć. Kojarzy mnie jeszcze ktoś?
Dostałam tu posadę w wakacje i dodałam zaledwie jeden post. Potem wczasy, szkoła się zaczęła i jakoś rzadziej bywałam na stardoll. Ale teraz już mam luźniej i znów zamierzam pisać na blogu. Dla przypomnienia mój nick to Kawa007, a nazywam się Sara.

Stylizacja taka bardziej elegancka, ale próbowałam przełamać to podartymi szortami i tatuażem. Do tego złote dodatki pod akcenty żakieciku.

Okulary- Chanel
Żakiet- Chanel
Naszyjnik- Nelly
Kamizelka- Stardoll Academy
Szorty- B. Bizou
Torebka- Miss Sixty
Rajstopy- Rio
Tatuaż- Evil Panda
Buty- Tingeling Halloween


7 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, chociaż ja osobiście ściągnęłabym rajtuzy:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ponownie ! :D Całkiem niezła stylizacja. Może zmieniłbym spodenki, ale tak jak jest teraz, także jest ok ;) Bardzo spodobał mi się ten żakiecik, chyba go kupię :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. No to witaj spowrotem na blogu :) Stylizacja jest świetna, choć przyczepię się tylko do jednej rzeczy, a mianowicie tatuażu. Niezbyt fajnie to wygląda, jak jest ukryty pod rajstopami, dlatego ja bym z niego zrezygnowała. Reszta jest fajna, poraz kolejny widzę złoty z czarnym i jeszcze mi się to nie znudziło <3 Czekam na kolejną Twoją stylizację :))
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Fajnie wykorzystałaś żakiet, ponieważ połączyłaś go z mniej eleganckimi szortami. Efekt końcowy jest powalający, a tatuaż dodaje "smaczku" stylizacji. Mniam :D
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy